Alla inlägg under februari 2011

Av Lina Jonsson - 28 februari 2011 16:26

Ja de va som ett tag sen man skrev i den här.

Mycke ha hänt sen sist eller aa mycke å mycke kanske är å ta i men en hel den.


Ha börjat skolan sen en vecka tillbaka.

Å än så länge känns de riktigt najs faktiskt.

Känns som skönt å äntligen göra något av livet!

Trodde aldrig att jag skulle säga att jag tycker om skolan men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte gillade den.


Trivs bra med "klassen".

Roligaste lektionerna är Eng å SV ingen kan slå oss då vi "härjar" lös.

De känns precis som att man är tillbaka till högstadiet.

Nää för en gångsskull så trivs jag otroligt bra å känner att de här är något som jag verkligen vill göra. 


I lördags va chaffis å barnflicka samtidigt.

Va hos Erica å mös med Noah, Max, Leo å Alvin! =)

Å självklart med "storasyster" oxå.

Sen blev de en sväng till stan å stog å pratade med Törna å Angelica medans jag väntade på att pojkarna ville hem.

Träffade även Kp å Åsele en sväng.


I söndags gjorde jag inte så mycke. Städade undan lite.


Idag ha jag fått nå fel.

Jag ha baka!

Sen blev jag sugen på å baka mer så jag gick på affären å handlade mer saker så jag kunde baka ännu mer.

Men de hade sin anledning oxå.

Hade 24st ägg som jag va tvungen å använda upp så de blev både bakning å kokade ägg.

Kändes inte så kul å koka 24st ägg. Tror inte de hade vare så populärt heller.


Nää nu vet jag inte vad jag mer ska skriva.

Ska lägga in lite bilder på mig å barnen iaf.   

Ha en fortsatt bra dag!


Erica & Max

  Jag, Noah & Leo   Noah (lite galen i fingrar då de kliar så hemskt pga tänderna) =)    

Sötnosen   

Av Lina Jonsson - 10 februari 2011 17:49

Ja de kan man nog lugnt säga att jag är.

Ha nog inte gjort nå annat idag än å drucke kaffe känns de som.


Ha vare på stan å fixa en massa saker idag

Jag å Nathalie frös som fan om händerna så vi bestämde oss för att hålla varann i handen å en kille som gick framför oss vände sig om typ å rå glodde på os. 

Sen då vi gick in till gallerian nere på torget så mötte vi en kille i ingången å han kollade på oss som han inte hade sett 2 tjejer gå å hålla handen förut.

Gud va vi skratta då vi åkte rulltrappen upp.

Haha.

Ha haft en kung dag kan man nog lungt säga.

Känner mig totalt borta i skallen tack vare allt kaffe idag.

Men de är sånt som händer.

Å jag vet en till person som är fuckad i skallen tack vare allt kaffe.


Nää nu ska jag börja duka för maten. =)

Ha en fortsatt bra dag alla som läser!

Av Lina Jonsson - 1 februari 2011 11:55

Nu ska de bli ändring här kan jag lova.


Allt känns som att de verkligen kan klicka just nu.

Men våga inte säga något förän allt är klart å jag ha grönt från alla håll.

jag hoppas verkligen att de här komma funka!

De skulle förändra mitt liv så otroligt mycke!


Igår tog jag en promis in till stan från domsjö.

Gud vad varvet måste vara den drygaste sträckan som finns å gå.

ja å svedjeholmsrakan oxå.

Va in på AF å fick lite papper å sånt som jag kan behöva.

Sen blev de kaffe på A & J's jobb.

Sen till domsjö å röjde lite i ett rum å sen hämta A på jobbet å sen blev de inte så mycke mer gjort eftersom klockan blev ganska mycke.

idag lär de inte bli heller mycke gjort. Jag ha redan gjort allt som jag skulle göra å sen finns de som inte så mycke mer å göra här.

Allt är ju redan gjort. hehe


nää nu tror jag att jag ska ge mig ut på en promenad å rensa lite tankar,


Ha en bra dag alla som läser!

För de ska jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards