Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

2012-05-11

Av Lina Jonsson - 11 maj 2012 11:14

Äntligen är de fredag säger jag bara! 

Nu är allt färdig packat å klart så nu väntar jag bara på att min morbror ska få lastbilen så vi kan börja rulla. 

Ska bli så skönt å bara lämna övik bakom mig för ett tag (ett tag som jag inte vet hur länge de blir). 


Den jag kommer sakna mest är lillasyster! 

Men de är tur de inte är så långt emellan. 


Nää de här blev ett tråkigt inlägg.

Få fundera på något annat å skriva i nästa. 


På återseende

!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Jonsson - 20 februari 2013 16:25

Då va de dags igen!    Just nu så måste jag bara säga att jag mår så otroligt bra! Jag har underbara kompisar som jag älskar mer än allting annat! Jag har en viss underbar person i mitt liv som jag verkligen tycker om! Jag har min familj so...

Av Lina Jonsson - 27 december 2012 12:06


Hejsan hoppsan!   Nu är äntligen julen slut! Tycker absolut inte om julen men den här blev lite speciell ändå då jag fick fira den med min lillasyster! Juldagen blev de utgång med dom bästa, eller aa inte alla men hade en grymt rolig kväll. ...

Av Lina Jonsson - 15 december 2012 16:49

Vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans de ha hänt lite sen sist!   Jag har gått igenom mycke å äntligen börjar jag se ljuset igen. Jag har fått ett heltidsjobb som jag verkligen trivs med! Har aldrig trivts så mycke som jag gör nu! ...

Av Lina Jonsson - 15 oktober 2012 23:06

Imorgon kl 09.30 är de 1vecka, 7dagar, 168timmar, 10080minuter & 604800sekunder som jag har varit utan dig min älskade ängel! Jag saknar dig så otroligt mycke så de går inte att beskriva med ord! Jag kommer aldrig att glömma ditt sista steg in ...

Av Lina Jonsson - 8 oktober 2012 22:40

Kl 08,30 imorgon kliver min älsakde prins på transporten för sista gången i sitt liv!!!    Jag hatar den här känslan! Jag verkligen hatar den!!  Ännu en gång ska någon som jag älskar mest av allt lämna mig!!    Jag vill inte!!  Jag klarar i...

Ovido - Quiz & Flashcards