Alla inlägg under december 2012

Av Lina Jonsson - 27 december 2012 12:06

Hejsan hoppsan!


Nu är äntligen julen slut!

Tycker absolut inte om julen men den här blev lite speciell ändå då jag fick fira den med min lillasyster!

Juldagen blev de utgång med dom bästa, eller aa inte alla men hade en grymt rolig kväll.

Den slutade inte som planerat men man kan inte alltid få allt.


Fick även träffa en väldigt speciell person innan h*n åkte till fjälls :)

Can´t wait until you get home ;)


Igår blev de jobb nere på båten å kan säga att man va inte så kaxig efter juldagen :P


Idag blir de bara å ta de lugnt för att sen tagga för jobb hela helgen.

Måste ju få dagarna å gå fort så man slipper längta så mycke!


Med denna bild önskar jag er en trevlig fortsättning!! 4

 

Av Lina Jonsson - 15 december 2012 16:49

Vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans de ha hänt lite sen sist!


Jag har gått igenom mycke å äntligen börjar jag se ljuset igen.

Jag har fått ett heltidsjobb som jag verkligen trivs med!

Har aldrig trivts så mycke som jag gör nu!

Jag har träffat en person som har fått mig att börja lita på killar igen å de känns så otroligt bra! 

Känns som att livet kan inte bli så mycke bättre än vad de är just nu!


Jag å Johanna har äntligen fått upp kontakten igen å de går inte att beskriva med ord hur glad jag är för de!

Vi har alla våra ups&downs med kompisar men de är dom äkta som man alltid hittar tillbaka till oav vad som händer!



Nää nu vet jag inte vad jag ska skriva mer om så de få bli bra så här!




Ovido - Quiz & Flashcards