Alla inlägg under juni 2012

Av Lina Jonsson - 13 juni 2012 11:55

Hej allihopa!Va ett tag sen jag skrev här nu men har inte haft någon större lust å blogga via telefonen men nu blev suget för stort :P De har hänt lite saker sen sist jag skrev.Jag har flyttat till Sundsvall sen ca 1månad tillbaka å de känns hur underbart som helst. Jag har världens underbaraste pojkvän Johan :D Jag börjar jobba den 1a juli å har jobb fram till sista december.Jag älskar mitt liv så otroligt mycke just nu!Fick ett meddelande av en "vän" på fb chatten precis då jag hade gått ut med att jag hade flyttat som gjorde mig ännu säkrare på mitt val att lämna ö-vik. - Ha du flyttat till s-vall?- Ja de har jag!- Okej, ja då måste man börja ringa taxi om man ska ha skjuts på nätterna ist för dig.- Ja de verkar inte bättre! Va ju bevisat att man bara duger då man kan köra.. Kan säga att de samtalet blev som ett slag i magen!Nu vet jag vilka mina riktiga vänner är å vilka som verkligen finns där för mig..Visst jag saknar ö-vik å alla som finns där. Men mest av allt saknar jag min lillasyster Evelina å Lill eken.. Tror min familj är dom som stöttar mig mest i allt de här med flytten å de betyder så otroligt mycke för mig! Men jag hade inte klarat av allt de här utan mina stöttande vänner å min otroligt stöttande pojkvän!!! Ja de va en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu! På återseende gott folk!!

Ovido - Quiz & Flashcards