Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

2012-07-27

Av Lina Jonsson - 27 juli 2012 20:18

Tjenixen blixten!

Nu va de ett tag sen man skrev här men de är inte lika kul att blogga via telefonen som via en dator.


Just nu sitter jag å hjärtat hos en av hans farbröder å "hjälper" han å packa inför hans flytt till hus imorgon!


Ja de har ju hänt en hel del sen jag bloggade sist, har som sagt börja jobba å jag trivs som fisken i vattnet!

Får se vad som händer men som jag känner å responsen jag får från jobbet så hoppas jag innerligt att jag blir kvar där.

Skulle vara underbart om jag fick fast å fick stanna på ett ställe som jag verkligen trivs på.


Har varit upp till mamma å pappa 2ggr sen jag flyttade ner å de känns bra å kunna åka upp lite nu å då så jag inte saknar dom för mycke..

Men saknar lillasyster så otroligt mycke så de är de som gör mest ont att inte kunna träffa henne regelbundet (så regelbundet som jag vill).

Men har en helt underbar pojkvän som ställer upp på å fara upp lite nu å då :)


Men de känns verkligen som att jag har hittat hem nu!

Pampas foto har fått följa med mig hit ner å har redan en plats på byrån i tv-rummet å de känns hur bra som helst att han får stå framme synligt för alla som kommer till oss!


Jo jag har fått för mig att jag ska sluta röka igen.

Har kommit till insikt  att ända gången jag egentligen röker är då jag är på jobbet å de är väldigt mycke pengar bara för att röka på jobbet så nu gör jag ett försök till att sluta.

Mina arbetskamrater  är verkligen stöttande å låter mig gå å plocka morötter inne i kylen bara för att ha något att knapra på då suget blir för stort!


Tänka sig min lilla syster har blivit hela 3månader.

Vart tar tiden vägen?? Snart smäller de bara till så är hon 15 å börjar kolla efter killar å hitta på bus.


Nää nu vet jag inte vad jag mer ska skriva om men de lär ju ta ett tag tills jag sitter vid en dator igen så då har de säkert hänt nå nytt!


Ha de bra alla som läser!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Jonsson - 20 februari 2013 16:25

Då va de dags igen!    Just nu så måste jag bara säga att jag mår så otroligt bra! Jag har underbara kompisar som jag älskar mer än allting annat! Jag har en viss underbar person i mitt liv som jag verkligen tycker om! Jag har min familj so...

Av Lina Jonsson - 27 december 2012 12:06


Hejsan hoppsan!   Nu är äntligen julen slut! Tycker absolut inte om julen men den här blev lite speciell ändå då jag fick fira den med min lillasyster! Juldagen blev de utgång med dom bästa, eller aa inte alla men hade en grymt rolig kväll. ...

Av Lina Jonsson - 15 december 2012 16:49

Vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans de ha hänt lite sen sist!   Jag har gått igenom mycke å äntligen börjar jag se ljuset igen. Jag har fått ett heltidsjobb som jag verkligen trivs med! Har aldrig trivts så mycke som jag gör nu! ...

Av Lina Jonsson - 15 oktober 2012 23:06

Imorgon kl 09.30 är de 1vecka, 7dagar, 168timmar, 10080minuter & 604800sekunder som jag har varit utan dig min älskade ängel! Jag saknar dig så otroligt mycke så de går inte att beskriva med ord! Jag kommer aldrig att glömma ditt sista steg in ...

Av Lina Jonsson - 8 oktober 2012 22:40

Kl 08,30 imorgon kliver min älsakde prins på transporten för sista gången i sitt liv!!!    Jag hatar den här känslan! Jag verkligen hatar den!!  Ännu en gång ska någon som jag älskar mest av allt lämna mig!!    Jag vill inte!!  Jag klarar i...

Ovido - Quiz & Flashcards