Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina Jonsson - 30 augusti 2011 20:08

Just nu känns det som att mitt hjärta håller på att gå sönder. Mina 2 underbara pojkar kommer att lämna mig inom en väldigt snar framtid. Det gör så förbannat väcka ont så jag vet snart inte vart jag ska ge mig. Just nu önskar jag att allt bara är en dröm som jag försöker vakna up ur. Och då jag vaknar så är allt som det ska igen. Men så är de inte och jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dessa underbara pojkar. Finns säkert dom som tycker jag är jätte töntigt just nu för att jag skriver om hur jobbigt det är och hur ont det gör i hjärtat att tappa 2 hästar. Dom gör sig bäst mellan 2 mackskivor. Men så är de inte, inte för mig iaf. Det är hos dom jag söker tröst när allt känns åt helvetet, hos dom kan jag vara mig själv och dom accepterar mig för den jag är. Och nu kommer jag tappa dom 2 som jag verkligen känner mig trygg med. Jag hade inte klara de här utan min underbara älskling som lyssnar på mig när jag behöver prata och som tröstar mig när jag inte orkar vara stark längre. Utan han skulle jag aldrig ha fixa att ta mig igenom de här. <3 Thomas <3 Pampas<3 tageFör alltid kommer ni att finnas i mitt hjärta och ingen kommer någonsin kunna ta eran plats där!

Av Lina Jonsson - 24 augusti 2011 19:12

Va ett tag sen jag skrev nu.

Lite mycke som ha hänt sen sist kanske man kan säga.

Pampas ha åkt hem till Umeå igen och jag ha vare och hälsat på han med väldigt blandade känslor kan man säga.

Har svårt att förstå att han kommer försvinna från mig.

Men så kan man inte tänka utan jag får tänka att han får de bättre på dom evigt gröna ängarna och att han slipper lida. Men de finns ingen som kommer kunna ta hans plats i mitt hjärta!


Ha vare med mamma och kollat på en häst idag och då slog de mig att Tage kommer förmodligen att få vandra vidare oxå.

Känns som att de är lite väl mycke som händer just nu.

Skulle vilja lägga mig under täcket och sova och då jag vaknar är allt bra igen.

Men så kommer de inte att hända.


Men en sak som är som de ska är att jag ha världens bästa älskling som jag älskar otroligt mycke. Och jag är otroligt glad att jag ha han vid min sida.

Vet inte vad jag hade gjort utan han.

Tror inte jag hade klara mig igenom allt de här utan han om jag ska vara helt ärlig.


Kommer aldrig att släppa taget om han så länge jag lever!



Nä nu orkar jag inte skriva nå mer tankarna snurrar för mycke för de.


hare bra alla som läser!

      

Mina underbara pojkar! :')   

Av Lina Jonsson - 4 augusti 2011 15:05

Igår va Jag, Thomas, Roger, Pousar, Jocke, Amanda, Kallin och Stompen och grillade och bastade i drömme. Först va de bara Thomas, Roger och Pousar som bastade och jag va "eldvakt". Då jag satt fär och blev förtrollad av elden började tankarna snurra och de gav sig inte heller. Tankarna om mitt liv och om Pampas började fick mig att inse att ingenting vara för evigt för då skulle Pampas fått leva många många år till utan att ha ont!

Sen kom Jocke, Amanda, Kallin och Stompen och de blev grillning och ännu mer bad/bastu.

Va riktigt mysigt och sitta där och bara få vara för en gångs skull.


Sen blev kl lite mycke så då åkte vi alla hem.


Ikväll ska jag bara mysa med Thomas, vi ska kolla på film och bara ta de lugnt och umgås.

Ska bli riktigt skönt och bara få vara.


Läste nyss A-Ks blogg och hon hade skrive om Pampas och mig och de värmde så otroligt mycke och tårarna började rinna på engång.

Tack så otroligt mycke för dom varma orden och för att jag fick ha han i helgen!   


Nää nu ska jag fortsätta och slappa hemma hos mamma och vänta på älsklingen.


Ha en en mysig fortsatt dag allihopa.

Nu ska jag stänga ner datorn för åskan börja smyga sig på.   




 

Ovido - Quiz & Flashcards