Alla inlägg under april 2011

Av Lina Jonsson - 8 april 2011 14:53

Ja de har hänt en del saker sen jag skrev sist men de kan bero på att jag inte ha haft så mycke tid, ork eller internet för att uppdatera!


Ja som säkert alla vet nu så ha jag flytta till min första egna lägnehet! =D

De känns riktigt riktigt underbart!

I Love It!


Trivs som fisken i vattnet kan jag lova.

Skolan går de ganska bra med hade kunna gått bättre men de är vad man själv gör de till!

Jag gör så gott jag kan å de är de som räknas tycker jag!


Ikväll blir de jobb på hockeyn!

Ska bli kul å få jobba igen å ännu bättre att de är slutsålt! =)

Säger som många andra "De kommer bli en spännande match". ;P


Tankarna snurrar fortfarande runt runt verkar inte riktigt kunna släppa dom men förhoppningsvis kommer jag till den punkten att jag inser att jag måste.


Jag har ju mitt lyckopiller/min solstråle som gör mig så glad med att bara finnas där! =D


Nää nu ska jag vara social med Annika å Jouko.

Ha en bra dag alla tills vi hörs igen!

Ovido - Quiz & Flashcards