Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina Jonsson - 24 oktober 2011 18:20

Saknar Pampas och Tage otroligt mycke!


En ensam sliten grimma
den hänger i ett stall
den påminner om ett förtroende
och vänskap för varann
den påminner om en flicka
som älskade sin häst
hon var den enda
som kände honom bäst
nu när deras dagar för alltid är över
stallet står tomt, men grimman finns kvar
för att påminna om deras lyckliga dar.


 

R.I.P

Pampas & Tage   

Av Lina Jonsson - 24 oktober 2011 14:47

Ja de va som ett tag sen man skrev något här.

Vet inte riktigt  vad jag ska skriva om men nått ska jag väl kunna få ihop.


De som ha hänt sen sist är att jag ha insett vilka som är ens riktiga vänner. Dom är inte många men dom finns där.

Har även insett att de är jävligt mycke skit snack om mig just nu. Sånt som aldrig ha hänt.

Fattar inte hur man kan gå runt och sprida falska rykten om någon så där.

Varför gör man de ens?


Bli bara så less och irriterad på såna som gör de, nått fel i huvudet måste dom ju ha!

Men de bästa är ju bara och inte bry sig. Även fast de är svårt.

Nää dags och rensa lite bland alla "vänner" man har! Bort med de onda!


Sen ha de vare lite tjafs inom familjen där jag hamna i mitten, och jag hatar de!

Varför ska just jag hamna i mitten hela jävla tiden.

Från och med nu så tänker jag inte vara den personen längre. Utan vill dom säga något till varann så få dom göra de själv!


 

Älskar dig Thomas Nyberg!

Av Lina Jonsson - 3 oktober 2011 18:55

Va ett tag sen jag skrev nu märker jag, så de kanske är dags att uppdatera lite.


Ha inte så mycke och skriva om faktiskt.


Jobbar på hockeyn på typ varje hemma match.

Är med min älskling (som om ni inte visste de redan)   


Lekte hårfrisör på Thomas i torsdags.

Färgade först håret och sen skulle jag göra slingor men självklart så hade vi köpt fel så de följde inte med någon slinghätta så vi fick göra en egen av en fryspåse.

Va en aningens drygt och stå och göra ALLA hål själv. Men efter ett tag så va jag klar och slängde på blekmedlet, tog "alijumjum" folie och snurrade in hans huvud med men de ville inte sitta kvar så jag tog ett pannband runt huvudet så de skulle sitta kvar.

Och resultatet blev bättre än vad jag hade väntat mig.   


Fredagen blev de inte så mycke gjort då de va begravning för pojkarna, sen på kvällen åkte vi en sväng på stan, men åkte hem ganska tidigt.

Lördagen jobbade jag och sen hem och byta om för att åka till stan och vara chaufför åt pojkarna på bilträffen.

Vi kom på bilprovningen och där va de inte många bilar, men vi blev ner skickade till willys. Och där va de bilar kan jag lova. Va säkerligen över 100bilar där.

Sen blev de och snurra på stan fast så mycke snurra blev de faktiskt inte.

Kom hem typ kl 3-halv 4 och va ganska trött kan jag lova.

Söndagen tog vi de bara lugnt (T mådde inte så bra kan man säga)   


Idag ha vi vare i stan för att skriva på ett papper på AF sen sprang jag in på studie+ för att kolla upp en kurs som jag är väldigt sugen på att gå. Men de blir nog efter årsskiftet. De va iaf vad dom på studie+ tyckte då dom inte vet vad de komma bli nå fortsatt sammarbete med just den skolan som ha den kursen som jag vill gå.


Nää nu snart ska vi åka till Annika och Jouko och prata lite om utbildningar med dom.   


Nu orkar jag inte skriva nå mer.

Ha de bra alla som läser.


Ovido - Quiz & Flashcards