Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Lina Jonsson - 5 mars 2012 12:31

Ligger å kollar på en film som heter Friends with benefits å nu då jag ha kolla på den 2ggr så inser jag att de går inte att vara vänner som ligger med varann utan att känslor kommer upp å då blir de pannkaka av alltihopa.


De går t ex inte att vara vänner som prata om allt å man känner sig verkligen trygg med den personen å sen ha man sex för då är  allt förstört. Hela vänskapen som man har byggt upp blir som bortspolad.

Varför är de så?


Dom senaste dagarna/veckorna har varit väldigt upp å ner.

De går i vågor med hur jag mår men dom senaste dagarna har jag mått väldigt bra.

Kanske har jag fått en vändning i livet, de återstår att se men just nu trivs jag otroligt bra med mig själv.

Å jag tänker fortsätta med de så länge de gör mig glad.


Nää nu vet jag inte vad jag ska skriva om så de här får duga så länge tills jag kommer på nå mer å skriva.


Bye bye allihopa!


Ovido - Quiz & Flashcards